Česta pitanja korisnika

1. Kako naručiti željeni artikl?

2. Da li je za narudžbu na Jessyss.com potrebna prijava?

3. Načini plačanja?

4. Da li je plačanje kreditnim karticama pouzdano?

5. Kako se vrši plačanje kreditnom karticom?

6. Tko Vam dostavlja naručenu pošiljku i kamo?

7. U kojem vremenskom roku mogu očekivati naručenu pošiljku?

8. Iznos troškova dostave?

9. Kako odabrati željeni artikl?

10. Kako izabrati pravu konfekcijsku veličinu?

11. Kako znam da ću dobiti točno taj naručeni artikl?

12. Što ako mi dostavljeni artikl ne odgovara?

13. Da li mogu zamjeniti naručeni artikl?

14. Troškovi zamjene naručenog artikla?

15. Što ako želim učiniti reklamaciju artikla?

16. Povjerenje potencijalnog kupca da će dobiti naručeni artikl.

17. Povjerenje kupca da će dobiti plaćenu pošiljku?

__________________________________________________________________________________________________________________________

1. Kako naručiti željeni artikl?

 Web stranica Jessyss.com je jednostavna i pristupačna za svakog novog potencijalnog naručitelja. S pritiskom gumba izaberete željeni artikl, označite konfekcijsku veličinu, i prema potrebi promjenite moguću boju. Nakon tog početnog odabira, željeni artikl dodate u ”moja lista želja“ i tako potvrdite svoj izbor. Kupovinu možete nastaviti i dodati još pokoji željeni artikl. U suprotnom, možete završiti sa dodajanjem artikala u ”moja lista želja” s pritiskom gumba NAPLATA, gdje ćete upisati vašu željenu adresu dostave i odabrati mogući način plačanja. S pritiskom gumba na ZAVRŠI NARUDŽBU je postupak narudžbe završen. Mi Vam odmah šaljemo potvrdnu sistemsku poruku na E-mail adresu (koju ste prethodno upisali u potrebnim podacima) gdje pišu svi potrebni podaci o Vašoj narudžbi i dostavi pošiljke.Tako je postupak narudžbe završen, i Vaš izabrani artikl će uskoro biti na Vašoj adresi.

2. Da li je za narudžbu na Jessyss.com potrebna prijava?

Ne, prijava nije potrebna, jer je Jessyss.com web stranica pristupna širokom krugu korisnika i njen dostup je neograničen.

3. Načini plačanja?

Jessyss.com Vam nudi više načina plačanja, i ne glede toga koji način ćete Vi izabrati, naručene artikle ćete primiti u najkraćem mogućem roku. Načini plačanja: plačanje pouzećem-plačanje gotovinom prilikom dostave, plačanje kreditnom karticom, Paypal ili plačanje predračunom. Svaki način plačanja ima svoje prednosti, a na vama je koji način ćete izabrati. Ukratko: ako narudžbu želite plačati prilikom dostave, izaberete način ”plačanje pouzećem“, pripazite samo da prilikom preuzimanja paketa imate potreban iznos gotovine, te poštujte uvjete ”Hrvatske Pošte“ da dostavljaču morate podmiriti trošak provizije (1,25 eur). Ako želite jednostavnije preuzimanje paketa, te ne želite plačati gotovinom, izaberite ”plačanje kreditnom karticom“ Mastercard ili Visa. Ako ste već prijavljeni korisnik Paypal-a i time zadovoljni njegovom jednostavnošću, onda izaberite taj način plačanja. Narudžbu možete platiti i neposrednom uplatom iznosa na naš transakcijski račun prilikom čega vam mi na E-mail adresu šaljemo račun za uplatu iznosa(plačanje predračunom). Izbor je na Vama.

4. Da li je plačanje kreditnim karticama pouzdano?

Da. Jessyss.com je od strane izdavatelja bankovnih kartica MasterCard i Visa, povlaštena web stranica koja vam omogućuje sigurnu kupovinu uplatom putem zaštićenog bankovnog sustava plačanja. Poslujemo u skladu s PCI DSS standardom (Payment Card Industry Data Security Standard), što nam omogućuje HRVATSKA POŠTANSKA BANKA kao nositelj i operator sustava platnog prometa, s kojom ima davatelj sklopljen ugovor o prihvačanju bankovnih kartica za plačanje putem interneta. Platni promet je povlašteni sustav od strane izdavatelja debitnih kartica, koji je zaštičen pod nazivom »Verified by Visa« te »MasterCard secure code«. Veza između Vašeg računala i bančnog platnog sustava je zaštićena i sigurna, jer koristi najnovije standarde šifriranja.

5. Kako se vrši plačanje kreditnom karticom?

Prilikom narudžbe, pri načinu plačanja izaberete mogućnost odabira opcije ”Kreditne kartice”, gdje upišete zahtjevane potrebne podatke. Vaši podaci i podaci bankovne kartice nisu dostupni neovlaštenim osobama, potpuni sistem plačanja djeluje preko zaštičenog bankovnog platnog sustava, kojeg omogućuju izdavatelji kartica MasterCard i Visa. Pristup do podataka nema ni davatelj usluga, buduću da ga izdavatelj kartica preko bankovnog sistema samo informira o iznosu uplate i platitelju. Izdavatelj kartica nakon vaše potvrde i odobrenja davatelja usluge, uređuje transakcijsku uplatu na račun poslužitelja. Dakle, plačanje karticom je zaštičena i sigurna usluga za svakog korisnika, te je prije svega jednostavna za korištenje.

6. Tko Vam dostavlja naručenu pošiljku i kamo?

Za Jessyss pošiljke dostavlja Hrvatska Pošta na adresu koju ste naveli u podacima prilikom narudžbe. Hrvatska Pošta dostavlja pošiljke u jutarnjim satima, i ukoliko Vas u trenutku dostave nema na navedenoj adresi, dostavljač će Vam ostaviti obavijest o osobnom preuzimanju pošiljke na Pošti najbližoj Vama.

7. U kojem vremenskom roku mogu očekivati naručenu pošiljku?

Brzo, u roku od dva do tri radna dana. Jessyss naručeni artikl šalje na Vašu adresu odmah sljedeći dan nakon što ste ga naručili putem naše web stranice. Ako ste artikl naručili dovoljno rano, otprilike do 15:00 h, naručena pošiljka će od strane nas biti poslana već istog dana. Hrvatskoj Pošti je u pravilu potreban jedan radni dan za dostavu, tako da pošiljku primite već sljedećeg dana, ili najkasnije u roku od dva dana od dana narudžbe. Molimo Vas samo da poštujete činjenicu da se dostava ne vrši subotom, nedjeljom i praznikom.

8. Iznos troškova dostave?

Trošak dostave iznosi 2,95 eur po pošiljci. Ukoliko vaša narudžba prelazi iznos od 50 eur, dostava pošiljke je besplatna. Ako narudžbu plačate kreditnom karticom, PayPal-om ili načinom plačanja predračunom, nema dodatnih troškova. Poštujte samo da pri plačanju pošiljke pouzećem (plačanje pošiljke gotovinom prilikom dostave) morate podmiriti trošak provizije Hrvatske Pošte u iznosu od 1,25 eur.

9. Kako odabrati željeni artikl?

Na jessyss.com web stranici, traženje i odabir artikala jednostavni je su svakog korisnika. Na lijevoj strani se nalazi mogućnost odabira kategorija, koja nam pomaže pri sužavanju pretraživanja artikala (npr. hlače, majice, jakne…). Upravo tako pretragu artikala možete ograničiti prema veličini (ukoliko tražite artikl određene konf. veličine), boji ili prema rasponu cijena (s rasponom cijena od najviše do najniže i obrnuto). Na taj način filtrirate artikle, da biste suzili izbor, i tako time nije potreban pregled svih ponuđenih strana. Kada pronađete artikl koj vam odgovara, kliknete na njega, izaberete potrebnu konfekcijsku veličinu i boju (ukoliko je to potrebno) te pritiskom gumba U KOŠARICU te NAPLATA potvrdite svoju kupovinu. Tako ste odabrali svoj željeni artikl.

10. Kako izabrati pravu konfekcijsku veličinu?

Svaki artikl ima određene konfekcijske veličine u kojima je on dostupan. Izbor veličina ćete pronaći sa desne strane svakog artikal. Odjeća je označena sa međunarodnim oznakama veličina XS, S, M, L, XL, XXL (od najmanje do največe veličine) Ako ste sigurni u svoju konfencijsku veličinu, ne biste trebali imati problema pri izboru. Ukoliko neznate izabrati pravu veličinu artikla, savjetujemo Vam da ovdje potražite našu pomoć sa tabelom konfekcijskih veličina.

11. Kako znam da ću dobiti točno taj naručeni artikl?

Nakon završetka narudžbe, na Vašu e-mail adresu koju ste prethodno unijeli, dobit ćete sve podatke o naručenom artiklu. Provjerite da li su svi podaci ispravni, a mi ćemo Vam osigurati da primite naručenu pošiljku.

12. Što ako mi dostavljeni artikl ne odgovara?

Bez brige. Ako vam naručeni artikl ne odgovara, možete ga vratiti. U roku od 14 dana nakon zaprimanja pošiljke nas morate obavijestiti da namjeravate vratiti naručeni artikl. Pišite nam na info@jessyss.com , te nam zatim vratite naručenu pošiljku, za što imate rok od 30 dana od dana kada ste nas o tome obavijestili. Budite pozorni samo da vračeni artikl nije nošen i oštećen, te da je vračen u izvornom pakiranju. Po primitku Vaše pošiljke, vratiti ćemo Vam novac u cijelosti, ili ako želite taj određeni artikl zamjeniti za novi.

13. Da li mogu zamjeniti naručeni artikl?

Naravno da možete. Obavijestite nas o svojim željama o zamjeni naručenog artikla na našu

e-mail adresu info@jessyss.com, za što imate rok od 14 dana od zaprimanja navedene pošiljke. U roku od 30 dana od vašeg poslanog zahtjeva za zamjenu, nam morate vratiti navedenu pošiljku i mi ćemo Vam izvršiti zamjenu za novi artikl. Uvijet zamjene je da vračeni artikl nije nošen ni oštećen, te da bude u izvornom pakiranju. Kada primimo vračenu pošiljku, odmah šaljemo novi artikl na Vašu adresu.

14. Troškovi zamjene naručenog artikla?

Jedini trošak je trošak poštarine Hrvatske Pošte.

15. Što ako želim učiniti reklamaciju artikla?

Ako želite učiniti reklamaciju primljenog artikla, obavijestite nas putem e-mail adrese info@jessyss.com. U najkraćem mogućem vremenskom roku, odgovoriti ćemo na Vaš zahtjev reklamacije i ponuditi Vam alternativno rješenje (zamjenu za isti ili drugi artikl, povrat novca ili popravak).

16. Povjerenje potencijalnog kupca da će dobiti naručeni artikl.

Naravno da ćete dobiti naručeni artikl, trudimo se zadovoljiti svakog našeg kupca. Nakon izdane narudžbe primate našu e-mail obavijest sa specifikacijom naručenog artikla. Provjerite, da li je sve u skladu s onim što želite, jer ćemo pošiljku pripremiti na temelju vaše potvrđene narudžbe. Prije slanja, pažljivo ćemo provjeriti podatke i osigurati Vam pravilnu dostavu. Međutim, ako slučajno dođe do pogreške pri dostavi pošiljke, vlastitim troškom čemo učiniti sve da ona stigne na Vašu adresu. Stoga, možete se pouzdati u nas.

17. Povjerenje kupca da će dobiti plaćenu pošiljku?

Nismo privremeni hir, već ozbiljna tvrtka s dugoročnim načinom rada. Na tržištu samo prisutni već duže vrijeme i zadovoljni kupci su naš cilj i uspjeh za koji naporno radimo. Također znamo da loš ugled prolazi dugačak put, zato Vam garantiramo da ćete dobiti plaćeno.

 

VIŠE O JESSYSS NA:

Artikal je dodan u popis želja.

NASTAVITE

JESSYSS.HR koristi kolačiće za pružanje
boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti,
koja bez korištenja kolačića ne bi bila moguća.
Zahvaljujući kolačićima možemo pripremiti korisniku
prijatnu web stranicu.
Nastavkom korištenja stranice slažete se
sa korištenjem kolačića.

SLAŽEM SE